Cù u sviluppu di u livellu di trattamentu clinicu in u mondu, e macchine di anestesia, i ventilatori è altri dispositi sò diventati equipaghji medichi cumuni in ospedali.Tali equipaghji sò spessu contaminati da i microorganismi, principarmenti batteri Gram-negativi (cumprese Acinetobacter baumannii, Pseudomonas aeruginosa, Escherichia coli, Proteus mirabilis, Pseudomonas syringae, Klebsiella pneumoniae, Bacillus subtilis, etc.);Batteri Gram-pusitivi (cumpresu Corynebacterium diphtheriae, Streptococcus pneumoniae, Streptococcus haemolyticus, Staphylococcus coagulase-negative è Staphylococcus aureus, etc.) Specie fungine (cumprese Candida, fungi filamentosi, fungi simili a lieviti, lieviti pseudofilamentosi, ecc.).
Un sondaghju di questionnaire cunnessu hè statu realizatu da a Branca di Controlu di Infezioni Perioperative di a Società Cinese di Anestesia Cardiotoracica è Vasculare à a fine di 2016, cù un totale di 1172 anestesiologi chì participanu in modu efficace, 65% di i quali provenienti da ospedali di cura terziaria in tuttu u paese, è i risultati. hà dimustratu chì u ritmu di disinfettazione mai disinfettata è solu occasionalmente irregulare di circuiti in macchine di anestesia, ventilatori è altri equipaghji era più altu di 66%.
L'usu di filtri d'accessu respiratoriu solu ùn isolà micca completamente a trasmissione di microorganismi patogeni in i circuiti di l'equipaggiu è trà i pazienti.Questu mostra l'impurtanza clinica di a disinfezione è a sterilizazione di a struttura interna di i dispositi medichi clinichi per prevene u risicu di infezzione incruciata è migliurà a qualità di i servizii di salute.
Ci hè una mancanza di standard uniformi in quantu à i metudi di disinfezione è sterilizazione di e strutture internu di e macchine, per quessa hè necessariu di sviluppà specificazioni currispondenti.
A struttura interna di i machini d'anestesia è i ventilatori hè stata pruvata per avè un gran numaru di battìri patogeni è microrganismi patogeni, è l'infizzioni nosocomiali causati da una contaminazione microbiana tali sò longu una preoccupazione di a cumunità medica.
A disinfezzione di a struttura interna ùn hè micca stata risolta bè.Se a macchina hè disassemblata per a disinfezione dopu ogni usu, ci sò svantaghji evidenti.Inoltre, ci sò trè manere di disinfettà e parti disassemblate, una hè alta temperatura è pressione alta, è parechji materiali ùn ponu esse disinfettati à alta temperatura è pressione alta, chì pruvucarà l'anziane di u pipeline è a zona di sigillatura, affettendu a tenuta d'aria. di l'accessori è rende inutilizabili.L'altru hè a disinfezzione cù a suluzione di disinfezzione, ma ancu per via di un disassemblamentu frequente, causarà danni à a strettezza, mentre chì a disinfezzione di l'ossidu di etilene, ma ancu deve avè 7 ghjorni d'analisi per a liberazione di residuale, ritardarà l'usu, per quessa hè micca desideratu.
In vista di i bisogni urgenti in l'usu clinicu, l'ultima generazione di prudutti patentati: a macchina di disinfezione di circuiti di respirazione di anestesia di a serie YE-360 hè nata.