E macchine è l'equipaggiu di disinfezione di u circuitu di respirazione anestesia ghjucanu un rolu cruciale per assicurà a sicurezza è u cunfortu di i pazienti durante i prucessi chirurgici.Tuttavia, ponu ancu risichi potenziali di trasmissione di infezzione se ùn sò micca mantenuti è disinfettati bè.In questa guida, avemu da furnisce infurmazioni nantu à diversi tipi di circuiti di respirazione anestesia, e so caratteristiche, è cumu sceglie u circuitu adattatu per e diverse chirurgie.Avemu da furnisce ancu dettagli nantu à e prucedure di disinfezione è prudutti specifichi o macchine chì ponu esse aduprate per a disinfezione.Inoltre, indirizzemu preoccupazioni cumuni è dumande riguardanti l'usu di macchine di anestesia per i pazienti COVID-19 è furniscemu cunsiglii per minimizzà u risicu di trasmissione.
Tipi di macchine di disinfezione di circuiti di respirazione Anestesia
Ci hè dui tipi principali di circuiti di respirazione anestesia: aperti è chjusi.I circuiti aperti, cunnisciuti ancu com'è circuiti non-rebreathing, permettenu à i gasi espirati di scappà in l'ambiente.Sò cumunimenti usati per i prucessi brevi o in i malati cù pulmoni sani.I circuiti chjusi, invece, catturanu i gasi espirati è i riciclà à u paziente.Sò adattati per prucessi più longu o in i malati cù a funzione pulmonale compromessa.
Dintra queste duie categurie, ci sò parechji sottotipi di circuiti, cumprese:
1. Mapleson A / B / C / D: Quessi sò circuiti aperti chì sò diffirenti in u so designu è i mudelli di flussu di gas.Sò cumunimenti usati per l'anesthesia di respirazione spontanea.
2. Circuitu di Bain: Questu hè un circuitu semi-apertu chì permette di ventilazione spontanea è cuntrullata.
3. Sistema Circle: Questu hè un circuitu chjusu chì hè custituitu da un absorber CO2 è un saccu di respirazione.Hè cumunimenti usatu per l'anesthesia di ventilazione cuntrullata.
A scelta di u circuitu adattatu dipende di parechji fatturi, cum'è a cundizione di u paci, u tipu di cirurgia è a preferenza di l'anestesiologu.
Prucedure di disinfezione
A disinfettazione curretta di e macchine è l'equipaggiu di anestesia hè cruciale per prevene a diffusione di infizzioni.I seguenti passi deve esse seguitu:
1. Pulite a superficia cù sapone è acqua per caccià a terra visibilii è i detriti.
2. Disinfectate a superficia cù un disinfettante appruvatu da l'EPA.
3. Lasciate e superfici à l'aria secca.
Hè impurtante à nutà chì certi disinfettanti ponu dannà certi materiali o cumpunenti di e macchine di disinfezione di circuiti di respirazione anestesia.Dunque, hè cunsigliatu di cunsultà l'istruzzioni di u fabricatore per prucedure è prudutti di disinfezione specifichi.
Preoccupazioni COVID-19
L'usu dimacchine di disinfezione di circuitu di respirazione anestesiaper i pazienti COVID-19 suscite preoccupazioni annantu à a trasmissione potenziale di u virus per via di aerosol generati durante e prucedure di intubazione è d'extubazione.Per minimizzà stu risicu, si deve piglià e seguenti misure:
1. Aduprate l'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE) adattatu, cumpresi respiratori N95, guanti, vestiti è scudi facciali.
2. Utilizà circuiti chjusi sempre chì pussibule.
3. Aduprate filtri d'aria particulata d'alta efficienza (HEPA) per catturà aerosols.
4. Permette abbastanza tempu per u scambiu d'aria trà i malati.
Cunclusioni
U mantenimentu, a disinfezione è l'usu di e macchine è l'equipaggiu di anestesia sò essenziali per a sicurità di i pazienti è u cuntrollu di l'infezzione in ambienti clinichi.L'anestesiologi deve esse familiarizatu cù diversi tipi di circuiti di respirazione è sceglie l'appropritatu per ogni paziente è chirurgia.Duveranu ancu seguità e prucedure di disinfezione adatte è piglià misure per minimizzà u risicu di trasmissione durante e prucedure di i pazienti COVID-19.